דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות בסביבת מלונות ים המלח 

מאת    [ 28/03/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 6647 פעמים ]

הזמנתם נופש בים המלח ועכשיו אתם מתלבטים מאיזה כיוון לנסוע? ש שתי דרכים להגיע לים המלח, האחת מירושלים והשנייה מכיוון ערד ובכל דרך שלל אטרקציות שתוכלו לשלב עם הנופש שתכננתם באירוח מלונות בים המלח, אטרקציות לכל המשפחה שמשלבות בין האווירה הקסומה של האזור המדברי לבין היסטוריה, טבע והנאה.
במיוחד כשנוסעים עם ילדים לים המלח, כדי לתבל את הדרך בחוויות. לפניכם מספר המלצות, כך שלא משנה מאיזה כיוון תגיעו לים המלח, תוכלו לעצור בדרך וליהנות מהפעילויות שמציעים אתרים בסביבה או מפעילויות בלב מדבר.

אטרקציות מכיוון ירושלים
בדרך לעבר מלונות בים המלח, תוכלו לעצור בפארק הקופים הממוקם ביער בן שמן, מרחב פראי ומקסים לכל המשפחה שמאפשר מפגש עם קופים מסוגים שונים לצד פעילויות בטבע, מתקני ספורט אתגרי, פינת חי, כפר אפריקאי אותנטי ועוד הפתעות. סיור במקום מגלה למשתתפים פרטים פיקנטיים ומעניינים על חייהם של הקופים. כמו כן, אתם יכולים לצאת לטיול בטבע בנאות קדומים, שמורה מקסימה עם אגמים ושלל זנים של צמחים ולקבל מושג על מקורות מקראיים ועוד תוך כדי הליכה בשבילים השונים של נאות קדומים. תמיד ניתן להיכנס לעיר ירושלים וליהנות עם הילדים מביקור בגן החיות התנ"כי הקסום או במוזיאון המדע של עיר הבירה שמציג שלל שעשועים מדעיים ולוקח את כל המשפחה לחוויה מדעית מרתקת שמפעילה את כל החושים. ניתן לעצור באחד הפארקים או היערות בסמוך, לארגן פיקניק בחיק הטבע, להפוך את הדרך לעבר מלונות ים המלח לחוויה בפני עצמה.

אטרקציות לים המלח מכיוון ערד
ערד היא עיר שמציעה מספר אטרקציות למבקרים כמו למשל, גלריות של אומנים עם שלל סוגים וסגנונות של יצירות יפות, זה המקום להתרשם ולהתחדש בתכשיטים, ציורים ועוד. בעיר גם טיילת וקניון נעים ומרווח בו תוכלו לעשות שופינג לפני החופשה וליהנות קצת מהשלווה בטיילת של ערד. מוזיאון ערד המקראית מציג בפניכם סיור מרתק בעקבות סיפורה של העיר ובסמוך לערד, אתם מוזמנים לעצור בכפר הנוקדים, טיולי גמלים, אירוח בדואי אותנטי והרצאות על חיי המדבר.

אל תפספסו את מצדה
לא משנה מאיזה כיוון תגיעו למלון בים המלח, מערד או ירושלים, תוכלו לעצור באתר המצדה המרשים ביופיו, אך רק מכיוון ירושלים תוכלו לעלות ברכבל לאתר. מכיוון ערד תוכלו לטפס למצדה וליהנות מהנוף המרהיב, בעתיקות והסיפור ההיסטורי. כמו כן, ניתן לעבור גם בגן הבוטני של קיבוץ עין גדי או בשמורת עינות צוקים המציעה מעיינות חמים וטיולים באזור ירוק ומיוחד בלב המדבר.

סדנאות שיווק בפייסבוק, עורכת תוכן שיווקי וכתבת תוכן שיווקי, תוכן לאינטרנט לקידום אתר בגוגל - תוכן SEO, שדרוג תוכן ותחזוקת תוכן באתרי חברה ואיפיון אתרי חברה ממותגים ומסחריים, כתיבת ועריכת ניוזלטרים לחברות מסחריות ויצירת תוכן למועדוני לקוחות של חברות מסחריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב